Oprogramowanie


Platforma Hetman jest naszym autorskim zintegrowanym systemem informatycznym klasy ERP, przeznaczonym do obsługi przedsiębiorstw w pełnym zakresie działalności. Szczególny nacisk położyliśmy na zawansowaną obsługę firm produkcyjnych. System pozwala na obsługę podmiotów zarówno jedno jak i wielooddziałowych. System składa się z elastycznie konfigurowalnych modułów w tym: Finanse i Księgowość, Produkcja i MES, Kadry i Płace, Logistyka, CRM, Moduły Branżowe, Serwis.

Prócz rozwiązania Platforma Hetman, posiadamy gotowe oprogramowanie branżowe m.in. dla:

ProkHard


Obsługa

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie pracy nad własnym oprogramowaniem. Wiedza i doświadczenie zdobyte podczas licznych wdrożeń systemów informatycznych, pozwoliły nam również na bieżące monitorowanie zmian zachodzących na rynku IT. Dzięki tym informacjom i prowadzeniu setek analiz przez doświadczony zespół analityków, opracowaliśmy nowoczesne sposoby doradztwa przedsiębiorstwom w zakresie strategii IT.

Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie:

  • Wyboru najlepszego rozwiązania informatycznego uwzględniającego specyficzne warunki przedsiębiorstwa,
  • Planowania i monitorowania procesów produkcji i zwiększania jej efektywności,
  • Pomocy w efektywnym zarządzaniu danymi,
  • Bezpieczeństwa systemów informatycznych i zgromadzonych w nich danych,
  • Efektywnego wykorzystania i planowania zasobów informatycznych,
  • Wdrożenia profesjonalnej Platformy informatycznej integrującej środowisko IT w przedsiębiorstwie,
  • Profesjonalnych szkoleń dla pracowników z zakresu wdrażanego systemu,
  • Wsparcia technicznego i opieki software'owej,
  • Aktualizacji i rozwoju technologicznego systemu,

Skontaktuj się z nami. Podzielimy się zdobytą wiedzą i ponad 20-sto letnim doświadczeniem.

Wyżej wymienione doświadczenie pozwoliło nam na opracowanie jednego z najbardziej funkcjonalnych systemów do zarządzania przedsiębiorstwami produkcyjnymi Platformy Hetman. Dzięki temu proponujemy wdrożenie zintegrowanej platformy informatycznej, którą dopasowujemy według potrzeb do każdego rodzaju przedsiębiorstwa i jego produkcji. Dzięki zastosowaniu unikatowych algorytmów w postaci zaawansowanych technologii produkcji, jesteśmy w stanie nie tylko ewidencjonować produkcję na każdym z jej etapów, ale również sterować jej procesami, przy jednoczesnej wymianie danych i obiegu dokumentacji z księgowością.

Jesteśmy również producentem rozwiązań dedykowanych. Dysponujemy najwyższej klasy zespołem programistów. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oraz mając na uwadze, jak najlepsze wykorzystanie potencjału intelektualnego naszego personelu, przyjmujemy zlecenia na wykonanie najbardziej nietypowych i unikalnych rozwiązań informatycznych. Przy realizacji projektów stosujemy najnowsze technologie w dziedzinie inżynierii oprogramowania oraz wykorzystujemy najnowocześniejsze techniki programistyczne. Podejście takie gwarantuje naszym zleceniodawcom uzyskanie najwyższej jakości produktów informatycznych oraz ich krótki czas realizacji w rozsądnej cenie.

ProkHard


Infrastruktura sprzętowa

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych Klientów, wymagających kompleksowej obsługi IT nie tylko w zakresie dostaw systemów komputerowych, usług informatycznych ale również infrastruktury sprzętowej wprowadziliśmy na stałe do naszej oferty zaawansowany technologicznie przemysłowy sprzęt komputerowy.

Oferujemy rozwiązania, według nas najlepsze do zastosowania w trudnych warunkach produkcyjnych. Marki, których rozwiązania były wielokrotnie testowane nie tylko przez nas ale i przez Użytkowników w kraju i na całym świecie. Urządzenia, których cena zawsze idzie w parze z jakością. Chcemy zaproponować Państwu sprzęt, który sprawdzi się w specyficznych warunkach i zapewni wieloletnią bezawaryjną pracę w Państwa firmie.

Realizujemy dostawy w zakresie:


Infrastruktury serwerowej,

oferujemy m.in. sprzęt firm:
HP, IBM, DELL, FUJITSU, LENOVO THINKSERVER

Terminali komputerowych, terminale przenośne, terminale panelowe nawózkowe:
Zebra, Motorola, LXE, Prokhard

Komputerów przemysłowych
Prokhard, LXE, Avalue

Skanerów kodów kreskowych
Zebra, Motorola, Datalogic, Microscan, Honeywell

Przemysłowych drukarek etykiet
Zebra, Sato, Brother

Automatycznych etykieciarek
Unilogo

Szafek sterowniczych do komunikacji z urządzeniami produkcyjnymi
Prokhard

Czytników RFID, oraz biometrycznych
Netronix, ZKTeco

Wag paletowych i platformowych
Radwag, Fawag

ProkHard


HelpDesk


Serwis HelpDesk rozwiązanie B2B zaprojektowane i wykonane w celu usprawnienia komunikacji pomiędzy firmą ProkHard a jej Partnerami biznesowymi (Klientami) w zakresie obsługi zgłoszeń potrzeb rozwojowych Partnera, oraz zgłoszeń usterek, lub nieprawidłowości wykrytych w oprogramowaniu. Serwis HelpDesk pozwala Partnerowi na łatwe śledzenie statusu obsługi zgłoszeń poprzez stronę WWW. Firmie ProkHard przyświeca idea partnerstwa i otwartości we współpracy z Klientami czego przykładem jest dążenie do szybkiego przekazywania rzetelnych informacji swoim Partnerom. HelpDesk umożliwia operatorowi w firmie ProkHard odpowiadanie na zgłoszenia pochodzące od Klientów w sposób skoordynowany. Dla każdego zarejestrowanego zgłoszenia (zasady rejestracji zgłoszeń określone zostały dla każdego Klienta w momencie podpisywania umowy na zakup systemu lub umowy serwisowej) tworzony jest “bilet z odpowiednim kolejnym numerem nadanym automatycznie przez serwis”, który przejmuje jedna z osób obsługujących Klienta, tym samym biorąc na siebie odpowiedzialność za korespondencję w danej sprawie. “Bilet” zawiera m.in. historię statusów zgłoszenia, poświęcony czas na realizację, historię komunikacji ze zgłaszającym, stan realizacji zgłoszenia, dyskusji (w obsłudze, wyjaśniona, zamknięta ) oraz przypisanie do określonego “właściciela”. Dostęp do systemu ze strony Klienta możliwy jest po uprzednim zarejestrowaniu Użytkownika w bazach danych ProkHard, w celu zapewnienia najwyższych możliwych standardów bezpieczeństwa dla naszych Partnerów.

HelpDesk to również narzędzie wspomagające współpracę z Klientem podczas realizacji prac wdrożeniowych. HelpDesk udostępnia Klientowi harmonogram prac wdrożeniowych, pozwala na wcześniejsze zapoznanie się z tematyką planowanych prac, wniesienie uwag do zakresu planowanych prac, oraz ostateczną akceptację terminów online.

Klient po wykonaniu prac może zgłaszać uwagi i potrzeby do treści i zakresu poszczególnych tematów, jak również potwierdzać wykonanie prac online.

Firma ProkHard ze szczególną starannością dba o jakość wykonywanych usług. System HelpDesk służy jako narzędzie przeznaczone do weryfikacji i kontroli jakości przeprowadzonych prac i szkoleń. System HelpDesk daje możliwość prowadzenia testów sprawdzających skuteczność przeprowadzonych szkoleń dla poszczególnych uczestników szkoleń. Wygodna w obsłudze forma udzielania odpowiedzi poprzez dostępny formularz online, oraz automatycznie generowany raport z przeprowadzonych testów wraz z wynikami testów, dla zarządu ProkHard oraz Klienta, umożliwia weryfikację pracy zarówno pracowników ProkHard jak i zaangażowania uczestników szkoleń.

Odpowiednia ocena poziomu pozyskanej wiedzy przez Użytkowników systemu, daje podstawy do wydania certyfikatów potwierdzających pozyskanie wiedzy z zakresu obsługi określonych funkcjonalności systemu Platforma Hetman i ich praktycznego zastosowania w przedsiębiorstwie Partnera.

Serwis dla Użytkowników systemu: link

Serwis dla naszych pracowników: link